نجات کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن خراسان رضوی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مالیات؛ مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است آخرین اخبار از دستگیری عوامل اصلی ربودن «یسنا» (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هشدار پلیس راه نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اقدام عجیب طالبان: انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان! بند قانون جوانی جمعیت به‌دلیل کمبود ماما اجرا نمی‌شود آتش‌سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی+تصویر (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور هراز یکطرفه شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اهدای اعضای بدن جوان مرگ مغزی، نجات‌بخش جان پنج بیمار شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی خودرو در محور نیشابور- کاشمر هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه چیز درباره تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ + راهنما آخرین خبرها از پرونده ربایش «یسنا»، دختر کلاله‌ای | ۴ متهم دستگیر شده‌اند آخرین خبر‌ها از وضعیت مناطق سیل‌زده خراسان‌ جنوبی (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمدید زمان مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ بی‌ثباتی در کارخانه انسان‌سازی! انتقال زائران حج تمتع از مدینه به مکه با قطار سریع‌السیر چطور با مصرف کافئین دچار مسمومیت می‌شویم؟ تشخیص زودهنگام بیماری‌های کبد را جدی بگیرید
سرخط خبرها

آمار مبتلایان به کرونا در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰| شناسایی ۱۰۳۳۰ بیمار و ۹۶ فوتی جدید در شبانه‌روز گذشته

  • کد خبر: ۶۲۵۹۲
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷
آمار مبتلایان به کرونا در ۱۱ فروردین ۱۴۰۰| شناسایی ۱۰۳۳۰ بیمار و ۹۶ فوتی جدید در شبانه‌روز گذشته
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۰۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در کشور، خبر داد و گفت: همچنین متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۶ تن از هموطنان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۰ هزار و ۳۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۸۸ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته او، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۸۸۵ هزار و ۵۶۴ نفر رسید.

او\ افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۲ هزار و ۶۶۵ نفر رسید.

لاری تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۶۱۷ هزار و  ۳۳۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

بر اساس صحیت‌های این مقام مسئول سه هزار و ۹۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت اظهارکرد: تا کنون ۱۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۸۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

او با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۲ شهرستان قرمز و ۸۵ شهرستان نارنجی هستند، تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت "از" و "به" شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی، ممنوع است. همچنین ۲۷۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۵۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->